مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-17اقتصادي

کشف بیش از 5 میلیارد ریال لوازم صوتی وتصویری قاچاق در مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم صوتی و تصویری بازرسان این سازمان موفق به کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای صوتی و تصویری قاچاق از دو واحد صنفی در مشهد شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم صوتی و تصویری بازرسان این سازمان موفق به کشف بیش از پنج میلیارد ریال کالای صوتی و تصویری قاچاق از دو واحد صنفی در مشهد شدند.

بخشعلی بیاتی در این خصوص اظهارکرد: به دنبال بررسی اخبار دریافتی به ستاد خبری سازمان صمت 124 در اقدام مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی و نیروهای اداره اماکن مشهد، با هماهنگی قضایی جانشین دادستان عمومی وانقلاب منطقه 9 مشهد مرکز استان در بازرسی از دو واحد صنفی در مشهد تعدادی کالای صوتی و تصویری قاچاق کشف و ضبط گردید.

وی افزود: این کشفیات شامل 22 دستگاه تلویزیون سامسونگ و ال جی، 55 دستگاه ال ام بی، رسیور، موتورگردان رسیور و دی وی آر دوربین های مداربسته به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال بوده است و پس از کشف به سازمان اموال تملیکی منتقل شد و متخلفین با تنظیم پرونده تخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5 میلیارد ریال لوازم صوتی وتصویری قاچاق در مشهد

کشف بیش از 5 میلیارد ریال لوازم صوتی وتصویری قاچاق در مشهد