مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-17سياسي

بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تولید محتوا ضروری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: باید از ظرفیت ها و زیر ساخت های فضای مجازی با توجه به همه گیری برای تولید محتوا استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا باعث شد سبک زندگی انسان تغییر یابد و اخلاقی تر شود.

فاضلی با اشاره به وجهه جهان شمول یک انسان بیان کرد: تفاوت های جهان شمول انسانی مربوط به سه ویژگی شامل ادب، راستگویی و معتمد بودن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کشور ما نیروی انسانی فهیمی دارد که از هر دارایی ارزشمندتر است، تصریح کرد: اگر انسان درست شود جهان درست می شود و مسیر این درست شدن از اعتماد می گذرد.

وی اضافه کرد: اگر در خانواده و اجتماع اعتماد وجود نداشته باشد، سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت و در نهایت اداره کشور با اخلال مواجه می شود.

فاضلی بیان کرد: باید به ابزارها و تکنولوژی های جدید و نسل جوان به عنوان یک سرمایه نگاه کرد و از توانمندی آنها در جهت تولید محتوا بهره گرفت.

در ادامه شبنم جلالت، دبیر پویش اعتماد بیدار نیز در این جلسه با اشاره به موفقیت این پویش در پلتفرم های مختلف اظهار کرد: رسانه ها نقش مهمی در دیده شدن این پویش ایفا کردند و هنرمندان زیادی نیز به ما پیوستند.

در پایان این جلسه سینا مؤمن صالحی برگزیده نفر اول بخش ویدئو، سیده محدثه هاشمی برگزیده بخش ویدئو، کانون روانشناسی کلبه ذهن برگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تولید محتوا ضروری است

بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تولید محتوا ضروری است