مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-17اقتصادي

بودجه و سرمایه صندوق نوآوری را افزایش دادیم


بودجه و سرمایه صندوق نوآوری را افزایش دادیم به طوری که می توانند هزار میلیارد تومان به صورت وام از بانک ها بگیرند و به شرکت ها اختصاص دهند.

- ، علیرضا منادی سفیدان امروز در رویداد پیوند که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد گفت: دنیا دنیای رقابت است و همه کشورها، کشور ما را زیر نظر دارند.

وقتی که دانشمندان ما را ترور می کنند یعنی این کشورها زورشان به کشور ما نمی رسند و درصدد برمی آیند که آنها را حذف فیزیکی کنند تا از ما جلو بزنند یا جلوی ما را بگیرند.

وی با بیان اینکه ما با کشورهای همسایه در رقابت هستیم، گفت: کشورهای همسایه هم در تولید مقاله و هم با شرکت های ایرانی در حال رقابت هستند که جلو بزنند.

به گفته نماینده مجلس شورای اسلامی، رتبه ایران در زمینه تولید مقاله در حوزه علوم پایه و مهندسی 13 و 14 و در زمینه علوم انسانی 30 است.

منادی سفیدان گفت: ما باید به صورت یک زنجیره تأمین یکپارچه فعالیت کنیم و در این راستا با افزایش بودجه معاونت علمی و فناوری مبلغ 4 هزار و 33 میلیارد تومان به آن اختصاص دادیم؛ همچنین در صدد برآمدیم تا بودجه و سرمایه صندوق نوآوری را افزایش دهیم به طوری که اکنون هزار میلیارد تومان به صورت وام از بانک ها بگیرند و به شرکت ها اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه و سرمایه صندوق نوآوری را افزایش دادیم

بودجه و سرمایه صندوق نوآوری را افزایش دادیم