مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-17سياسي

مجتمع آموزشی انجمن حمایت از زندانیان شیراز به زودی افتتاح می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از بهره برداری مجتمع آموزشی و فرهنگی انجمن حمایت زندانیان شیراز تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از بهره برداری مجتمع آموزشی و فرهنگی انجمن حمایت زندانیان شیراز تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

سیدمصطفی بحرینی در حاشیه بازدید از مجتمع در حال ساخت آموزشی و فرهنگی انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: کار خیر و مشارکت در امور خداپسندانه اجر و مزد معنوی نزد خداوند متعال و آثار و برکات مفید و موثری در اصلاح امور جامعه دارد و حمایت و پشتیبانی از زندانیان و خانواده های آنان از جهات مختلف مادی، رفاهی ، معیشتی و فرهنگی مورد توجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های فارس، بحرینی افزود: در راستای برنامه های تحولی قوه قضاییه و سند تحولی ریاست معظم قوه و تاکیدات ریاست دادگستری استان فارس، اقدامات مؤثری از سال گذشته شروع و بحث اصلاح، بازپروری و باز اجتماعی کردن زندانیان و بازگشت مفید آنان به آعوش خانواده و جامعه و همچنین حمایت خاص از خانواده های آنان مورد توجه ویژه قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس تأکید کرد: عوامل مختلف اقتصادی و اجتماعی در ارتکاب جرائم و زندانی شدن افراد نقش دارند و با محبوس شدن سرپرست، خانواده فرد زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آموزشی انجمن حمایت از زندانیان شیراز به زودی افتتاح می شود

مجتمع آموزشی انجمن حمایت از زندانیان شیراز به زودی افتتاح می شود