مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-17اقتصادي

اینستاگرام از زبان بلاگرها/ نه کیف و کفشم برند است نه خانه و زندگی ام تمیز!


بسیاری از بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی می گویند که تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در اینستاگرام تنها یک ویترین زیبا از بخش کوچکی از زندگی روزمره شان است و آنها هم مشکلات خاص خود را دارند.

- خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: چندی پیش خبرگزاری فارس گزارش را با عنوان اینستاگرام با خانواده های ایرانی چه کرد؟/ از تغییر در سبک زندگی تا دگرگونی نگرش ها منتشر کرد و در آن به بررسی تأثیر این شبکه اجتماعی در میان خانواده ها پرداخت.

شبکه ای که طی سال های اخیر عناوین شغلی جدیدی را خلق کرده و ما روزانه شاهد فعالیت اقتصادی افرادی هستیم که در پیج هایی با تعداد فالوور بالا با عنوان بلاگر یا اینفلوئنسر کسب درآمد می کنند.

پس از انتشار این گزارش برخی بلاگرهای اینستاگرامی درخواست انعکاس صحبت های خودشان را داشتند تا مسیر این گزارش یک طرفه نشود، چرا که معتقد بودند تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در اینستاگرام تنها یک ویترین زیبا از بخش کوچکی از زندگی روزمره شان است و آنها هم مشکلات خاص خود را دارند.

کار زیاد پول می آورد اما آرامش را از آدم می گیرد سپیده یکی از فودبلاگرهای فعال با بیش از 230k فالوور است، او می گوید: همه فکر می کنند ما خیلی پولداریم و هیچ غمی نداریم، با اینکه من بارها گفتم ما هم مثل شما هستیم و از صفر شروع کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام از زبان بلاگرها/ نه کیف و کفشم برند است نه خانه و زندگی ام تمیز!

اینستاگرام از زبان بلاگرها/ نه کیف و کفشم برند است نه خانه و زندگی ام تمیز!