مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-17اجتماعي

خیرین 385 میلیون تومان به پیوند سواد با زندگی در فارس کمک کرده اند


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از طرح های موفق در حوزه سواد آموزی طرح پیوند سواد و زندگی است که این طرح در هفت شهرستان و 12 مرکز یادگیری محلی استان در حال اجراست و در همین راستا خیرین استان مبلغ 385 میلیون تومان را به صورت وام و مشارکت به مراکز .

- ایسنا/فارس معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از طرح های موفق در حوزه سواد آموزی طرح پیوند سواد و زندگی است که این طرح در هفت شهرستان و 12 مرکز یادگیری محلی استان در حال اجراست و در همین راستا خیرین استان مبلغ 385 میلیون تومان را به صورت وام و مشارکت به مراکز مجری این طرح کمک کرده اند.

بهزاد نوروزی چگینی دوشنبه 27 اردیبهشت در وبینار آموزشی که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد، گفت: همانطور که در آموزش های رسمی کشور مدرسه کانون تحول است، در سواد آموزی نیز مراکز یادگیری محلی باید کانون تغییر و تحول باشد و مخاطبان سوادآموزی باید مهارت های مختلف را در این مراکز را یاد بگیرند.

او افزود: مهمترین شرح وظایف سوادآموزی شناسایی، احصاء، جذب و آموزش افراد بی سواد و کم سواد است و بر اساس سرشماری سال 95، بالغ بر 97 درصد مخاطبان سوادآموزی یعنی سنین 10 تا 49 سال از نعمت سواد برخوردار بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین 385 میلیون تومان به پیوند سواد با زندگی در فارس کمک کرده اند

خیرین 385 میلیون تومان به پیوند سواد با زندگی در فارس کمک کرده اند