مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-17فناوري

ارائه خدمات فضای ذخیره سازی ابری، با افرانت امکان پذیر شد


افرانت در راستای رفع چالش ذخیره سازی و مدیریت داده های سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک، استارتاپ ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره سازی ابری (Object Storage) راه اندازی کرد.

- افرانت در راستای رفع چالش ذخیره سازی و مدیریت داده های سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک، استارتاپ ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره سازی ابری (Object Storage) راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی (Object Storage) راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی افرانت، رایانش ابری یا Cloud Computing در سال های اخیر به موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در حوزه IT تبدیل شده و به کسب و کارهای اینترنتی، اپلیکیشن ها، استارتاپ ها، محیط های توسعه نرم افزار، اینترنت اشیا (IOT) و وب سایت ها این امکان را می دهد تا با استفاده از پلتفرم های ابری بیشتر زمان خود را صرف توسعه نرم افزار نموده و زمان کمتری را به مدیریت زیرساخت اختصاص دهند.

بر اساس این گزارش، شرکت افرانت از خردادماه امسال در راستای ارائه خدمات پایدار بر بستر وب و با تکیه بر مهمترین ویژگی های خود از جمله پیشرفته ترین دیتاسنترهای داخل کشور، با هدف ارائه خدمات یکپارچه زیرساخت فناوری اطلاعات برروی ابر (Cloud Infrastructure as a Service) در لایه (Iaas)؛ سرویس فضای ذخیره سازی ابری با امکان تست سرویس در قالب بسته رایگان ده روزه بدون محدودیت ترافیک، راه اندازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فضای ذخیره سازی ابری، با افرانت امکان پذیر شد

ارائه خدمات فضای ذخیره سازی ابری، با افرانت امکان پذیر شد