مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-17اقتصادي

شاهین سایپا پرچمدار ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی باتحقق بومی سازی


تست کیسه هوا و تست تصادف ECE R95 اروپا دو تست در سطح استانداردهای اروپایی بود که شاهین موفق شد از آنها نمره قبولی قابل قبولی کسب کند.

- به نقل از سایپا، در یک دهه گذشته جدا از مسئله کیفیت که همیشه در تیررس نقد کارشناسان خودرویی قرار داشت مسئله ایمنی، نگرانی های زیادی را در بین مردم ایجاد می کرد.

فریاد بسیاری از کارشناسان مبنی بر توقف خط تولید برخی خودروها و عدم ارتقای سیستم ایمنی آنها به واسطه نوع طراحی و مهندسی برخی خودروها باعث شده بود تا هر اتفاقی هم که در خطوط تولید خودروهای داخلی می افتد تحت الشعاع شدید مسئله ایمنی قرار گیرد.

موضوعی که در بحث ایمنی خودروهای داخلی بیشتر مورد توجه قرار می گرفت مقایسه این محصولات با برخی از برندهای خارجی بود که به لحاظ قیمتی در یک رده با این محصولات قرار می گرفتند اما سطح امنیتشان اصلاً قابل مقایسه با هم نبود.

جمع شدن تولید برخی خودروهای داخلی سطح انتظار ارتقای سیستم ایمنی و کیفیت را در بازار خودروهای داخلی بالا برد.

شاخصی که در کشور ما برای ارزیابی کیفیت خودروها وجود دارد مربوط به گزارشات سالیانه و ماهیانه سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد است که شاخصه های آن براساس استانداردهای بین المللی تعریف شده اما واقعیت اینجاست که هیچوقت برای بسیاری از مشتریان نحوه رتبه و تراز ایمنی خودروها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین سایپا پرچمدار ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی باتحقق بومی سازی

شاهین سایپا پرچمدار ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی باتحقق بومی سازی