مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-17سياسي

روسای جمهور به فکر 20 سال آینده نیستند/ برنامه ها تزیینی است


رییس پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه برنامه های کاندیداها تزیینی است، گفت: رییس جمهورها در فکر آن  نیستند که باید 20 یا 30 سال آینده نیز نسبت به کارهایشان پاسخگو باشند.

- ، علی ملکی امروز در مراسم رونمایی از بسته اقتصاد نجات ایران (بنای ایران)، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در کشور از نارسایی های مختلفی رنج می برد که دو نارسایی اصلی آن یکی فقدان وجود نظام حزبی منجسم در کشور است.

کاندیداهایی که از یک حزب برمی خیزند و مبتنی بر اندوخته و دانش آن حزب برنامه ارائه می دهند و با پشتیبانی حزب مربوطه در قدرت کار را اجرا کنند، می توانند به علت یک چنین ساختاری متعهد به قول های خود باشند، اما به دلیل ضعف نظام حزبی این فرصت از ما گرفته شده که کاندیداها از قبل به صورت منسجم راجع به کاری که می خواهند انجام دهند فکر کنند و در طول زمانی که در قدرت هستند دغدغه داشته باشند که نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند و در آینده هم نسبت به عملکرد احساس تعهد کنند.

رییس پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف افزود: به همین دلیل دوره های ریاست جمهوری منقطع و کوتاه مدت است و لذا کسانی که در این سمت ها قرار می گیرند خیلی در فکر آن نیستند که باید 20 یا 30 سال آینده نیز نسبت به کارهایشان پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای جمهور به فکر 20 سال آینده نیستند/ برنامه ها تزیینی است

روسای جمهور به فکر 20 سال آینده نیستند/ برنامه ها تزیینی است