مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-17ورزشي

حمایت راجر واترز از برافراشتن پرچم فلسطین در ورزشگاه ویمبلی لندن


راجر واترز از عمل 2 بازیکن لسترسیتی که برای حمایت از مردم فلسطین پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس پرچم این کشور را در دست گرفتند، حمایت کرد و گفت در صدد تهیه طوماری علیه رژیم صهیونیستی است.

- به نقل از دیلی استار، راجر واترز ترانه سرا و خواننده سرشناس حامی مردم فلسطین در پیامی از بلند کردن پرچم فلسطین پس از موفقیت لسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس حمایت کرد.

پس از پایان این مسابقه، 2 بازیکن لسترسیتی در جشن قهرمانی این تیم پرچم فلسطین را به نشانه حمایت از مردم مظلوم این کشور در دست گرفتند و نسبت به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان دادند.

راجر وارتز گفت: با دیدن اینکه 2 بازیکن جوان چنین در برابر ظلم و هتک حرمت انسان رژیم صهیونیستی موضع گرفتند قلبم از شادی پرید.

عضو سرشناس گروه پینک فلوید افزود در مواضعش علیه رژیم صهیونیستی استوار است و برای مقابله با ظلم آنها در غزه تهیه طوماری را آغاز کرده است.

وی گفت سعی می کنیم از طریق فیفا و یوفا به اتحادیه فوتبال رژیم صهیونیستی بگوییم تا زمانی که مسئولان آنها از قوانین بین المللی پیروی نکنند و حقوق اساسی بشر را تضمین نکنند، نمی توانند محترمانه در رقابت های باشگاهی و بین المللی حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت راجر واترز از برافراشتن پرچم فلسطین در ورزشگاه ویمبلی لندن

حمایت راجر واترز از برافراشتن پرچم فلسطین در ورزشگاه ویمبلی لندن