مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-17فرهنگي

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه منصوب شد


طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه منصوب شد.

- به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با توجه به بازنشستگی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه، طی حکمی از سوی عبیدالله رستمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، محمد علی مؤمنی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه معرفی شد.

در حکم انتصاب محمد علی مؤمنی آمده است: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی در مسائل فرهنگی و هنری و به موجب این ابلاغ از تاریخ 26/‏02/‏1400‬ به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و هماهنگی با فرماندار محترم شهرستان در راستای تحقق مأموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و مؤید باشید.

در کارنامه فعالیت های فرهنگی و هنری محمد علی مؤمنی علاوه بر مسئولیت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان از سال 1386 لغایت 1393، کارشناس حراست اداره کل ارشاد و دبیر همایش تجلیل از خادمان فرهنگ عمومی استان در سال های 1387 و 1389، همچنین ناظر جشنواره های تئاتر خیابانی مریوان، تئاتر کوردی سقز و تئاتر استانی دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه منصوب شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه منصوب شد