مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-17سياسي

محکومیت جنایت استکبار در فلسطین و افغانستان توسط طلاب و اساتید حوزه


تجمع بزرگ حوزویان قم برای حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حوزویان قم به دعوت جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه در راستای حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان در مدرسه فیضیه قم تجمع کردند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد مشاور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه و جمعی دیگر از چهره های حوزوی،  مدیران مرکز مدیریت حوزه، اعضای جامعه مدسین، اعضای شورای عالی حوزه، اساتید، عموم طلاب و  مردم ولایتمدار قم با حفظ شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم حضور داشتند.

گردهمایی روحانیون، به صورت زنده از شبکه های خبر و نور منکعس شد و مخاطبان با استفاده از بستر فضای مجازی نیز مخاطب این مراسم بودند.

    آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در این مراسم بر لزوم حرکت منسجم کشورهای مسلمان علیه آمریکا تاکید کرد و گفت: آمریکا منشأ اصلی جنایت های مختلفی است که در کشورهای اسلامی از جمله فلسطین و افغانستان رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جنایت استکبار در فلسطین و افغانستان توسط طلاب و اساتید حوزه

محکومیت جنایت استکبار در فلسطین و افغانستان توسط طلاب و اساتید حوزه