مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-17سياسي

لزوم رفع تنگ نظری ها در انتخابات شوراها/ ضعف یزد در مبلمان شهری


استاندار یزد با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات شورای شهر و لزوم سللایق مختلف در شوراهای اسلامی شهر، گفت: امیدواریم در فرصت های باقی مانده، - ایسنا/یزد استاندار یزد با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات شورای شهر و لزوم سللایق مختلف در شوراهای اسلامی شهر، گفت: امیدواریم در فرصت های باقی مانده، هیات عالی نظارت فرصت خدمت را به همه علاقمندان و دغدغه مندان بدهد.

محمدعلی طالبی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که متاسفانه در خصوص انتخابات شوراهای شهر شاهد تنگ نظری هایی در مورد مشارکت برخی از گروه ها هستیم، اظهار کرد: این گروه ها بخش کوچکی از جامعه نیستند ولی نمایندگان جریان فکری خود را در صحنه انتخابات شوراها ندارند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود این وضعیت نامطلوب، ابراز امیدواری کرد که در فرصت های باقی مانده، هیات عالی نظارت این اتفاقات را جبران کند و فرصت خدمت را به همه علاقمندان و دغدغه مندان بدهد.

استاندار با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات شورای شهر، تصریح کرد: این انتخابات یکی از سطوح پایه ای در جذب مشارکت مردم است لذا اگر مشارکت مردم را در سطوح کشوری خواسته باشیم باید پایه ای ترین سطح مشارکت را در شورای شهر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع تنگ نظری ها در انتخابات شوراها/ ضعف یزد در مبلمان شهری

لزوم رفع تنگ نظری ها در انتخابات شوراها/ ضعف یزد در مبلمان شهری