مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-17سياسي

کاهش نارضایتی های مردم موجب افزایش مشارکت در انتخابات می شود


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش نارضایتی های مردم موجب افزایش مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات می شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش نارضایتی های مردم موجب افزایش مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات می شود.

حجت الاسلام محمد سبزی دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفت چرا که مقدمه ای برای نابودی صدام و صدامیان بود و با الهام از این روحیه ایثار و فداکاری ملت غیور ایران، مقدمه ای برای آزادسازی قدس شریف خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر نماد مقاومت و نویددهنده آزادسازی بیت المقدس و قدس شریف از چنگال اشغالگران و رژیم کودک کش و جعلی اسراییل است، افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر مرهون وحدت و انسجام رزمندگان اسلام و روحیه ایمان و ازخودگذشتگی و ایثار ملت ایران بود و امروز نیز در شرایط کنونی کشور به این روحیه نیازمندیم.

این نماینده مردم در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: ریاست جمهوری و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نارضایتی های مردم موجب افزایش مشارکت در انتخابات می شود

کاهش نارضایتی های مردم موجب افزایش مشارکت در انتخابات می شود