مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-17بين الملل

تمرین هواپیماهای ناتو با هدف حمله به خاک بلاروس و روسیه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری تاس ، سرلشکر ایگور کارول معاون اول رییس ستادکل نیروهای مسلح بلاروس شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد که به احتمال بسیار قوی، - تمرین هواپیماهای ناتو با هدف حمله به خاک بلاروس و روسیه! یک مقام بلندپایه نظامی بلاروس با اشاره به روند سریع تقویت و نوسازی زیرساختارهای نظامی ناتو در خاک کشورهای شرق اروپا، گفت: هواپیماهای راهبردی ناتو و آمریکا حملات هوایی به خاک روسیه و بلاروس را تمرین می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از خبرگزاری تاس ، سرلشکر ایگور کارول معاون اول رییس ستادکل نیروهای مسلح بلاروس شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد که به احتمال بسیار قوی، خلبانان هواپیماهای راهبردی ناتو در جریان پروازهای نمایشی خود، گزینه حمله به خاک روسیه و بلاروس را تمرین می کنند.

این مقام نظامی بلندپایه گفت: متأسفانه پروازهای نمایشی بمب افکن های راهبردی کشورهای عضو ناتو، به خصوص آمریکا، به مراتب بیشتر از گذشته شده و چنین پروازهایی تنها طی سال جاری 9 بار انجام شده است.

و با اطمینان بسیار بالایی می توان گفت که در جریان این پروازها گزینه های مختلف برای حملاتی به خاک روسیه و بلاروس تمرین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین هواپیماهای ناتو با هدف حمله به خاک بلاروس و روسیه!

تمرین هواپیماهای ناتو با هدف حمله به خاک بلاروس و روسیه!