مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-17سياسي

تولید بی کیفیت، جنسی از خیانت است/ هیچ مشکلی پشت میز پنهان شدنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حشمت اله قنبری، کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی رسانه در برنامه تلویزیونی هدی که با محوریت بررسی نامه امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر بود، - مهمان برنامه هدی با بیان اینکه هیچ مشکلی پشت میز های پهن پنهان شدنی نیست، گفت: تکافل اجتماعی، رونق تولید و مبارزه با قاچاق تحقق پیدا نمی کند مگر اینکه مسئولین و مقامات در متن زندگی مردم حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حشمت اله قنبری، کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی رسانه در برنامه تلویزیونی هدی که با محوریت بررسی نامه امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر بود، بیان کرد: امام علی خطاب به مالک این موضع را تفهیم و تبیین کرد که اقتدار دولت و کشور، امنیت کشور و ثبات دولت اسلامی رهین دو طبقه و صنف تولید و تجارت است.

وی افزود: اگر صنعتگران، تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات و بازرگانان و تجار متاثر از برنامه ریزی های دقیق و زمینه های مناسب که دولت می تواند برای آنها فراهم می کند موفق عمل کنند نظام اسلامی در آنجا خودکفا و آسیب ناپذیر است.

کار دولت مانع زدایی و تسهیل گری است این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه امام علی(ع) در این نامه نسخه کنترل کیفیت برای مالک ابن حارث ارائه کرده است، گفت: دولت اسلامی باید برای تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بی کیفیت، جنسی از خیانت است/ هیچ مشکلی پشت میز پنهان شدنی نیست

تولید بی کیفیت، جنسی از خیانت است/ هیچ مشکلی پشت میز پنهان شدنی نیست