مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-17بين الملل

50 تا 100 هزار دلار هزینه برای رهگیری هر موشک مقاومت


منابع خبری عبری از میزان خسارت سنگین رژیم صهیونیستی در پی رهگیری موشک های شلیک شده توسط مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی پرده برداشتند.

- منابع خبری عبری از میزان خسارت سنگین رژیم صهیونیستی در پی رهگیری موشک های شلیک شده توسط مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آناتولی در گزارشی به نقل از روزنامه عبری زبان اورشلیم پست اعلام کرد؛ رژیم صهیونیستی بابت رهگیری هر یک از موشک های شلیک شده از فلسطین متحمل ده ها هزار دلار ضرر می شود و این درحالی است که هزینه ساخت موشک های ساخت فلسطین بیش از چند صد دلار نیست.

این رسانه نوشت: هزینه یک موشک میان برد فلسطین 300 تا 800 دلار و دو یا سه برابر این رقم برای یک موشک دوربرد است و این درحالی است که هزینه ساخت هر موشک رهگیری برای سامانه های موسوم به گنبد آهنین اسراییل 50 تا 100 هزار دلار است.

روزنامه اورشلیم پست در ادامه به هزینه بسیار سنگین رهگیری موشک های ساخت فلسطین برای رژیم صهیونیستی اشاره کرد و نوشت: هزینه رهگیری موشک های فلسطین توسط سامانه گنبد آهنین بسیار بیشتر از هزینه موشک های حماس است و این هزینه برای هر رهگیری 50 تا 100 هزار دلار تخمین زده می شود.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت با اشاره به خسارت های رژیم صهیونیستی درپی حملات موشکی چند روز اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 تا 100 هزار دلار هزینه برای رهگیری هر موشک مقاومت

50 تا 100 هزار دلار هزینه برای رهگیری هر موشک مقاومت