مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-17سياسي

تقدیر و تشکر اسماعیل هنیه از ایران و رهبر انقلاب


رییس دفتر سیاسی حماس در گفت وگو با علی اکبر ولایتی ضمن قدردانی از مواضع ایران در مورد فلسطین گفت: به مقام معظم رهبری و ملت ایران سلام و درود می فرستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه تماس های خود با رهبران مقاومت فلسطین، روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس تلفنی گفت وگو کرد.

مشاور مقام معظم رهبری با تبریک پیروزی ها و موفقیت های فرزندان غیور ملت فلسطین و حماس به عنوان یکی از نیروهای مهم و تاثیرگذار در جهاد ارزشمند و تعیین کننده فلسطین و همچنین تسلیت شهادت جمعی از مردم مظلوم و از جمله زنان و کودکان فلسطینی گفت: مردم شریف فلسطین بیش از ربع قرن در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کرده اند، با این جنایتکاران جنگیده اند و شهید داده اند و نشان دادند که پرچمدار بیداری اسلامی هستند و امام خمینی(ره) هم سال ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار تلاش برای رهایی ملت ایران، برای رهایی فلسطین نیز تلاش نمودند و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام فرمودند.

ولایتی در ادامه تاکید کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) نیز با همان صلابت و جدیت این راه را ادامه داده اند و همواره بر حمایت همه جانبه از مردم فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر و تشکر اسماعیل هنیه از ایران و رهبر انقلاب

تقدیر و تشکر اسماعیل هنیه از ایران و رهبر انقلاب