مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-17سياسي

رستمی: تحول سرفصل های دروس معارف گامی برای تحقق دانشگاه اسلامی است


رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در مراسم رونمایی از « طرح تحول و بازبینی عناوین و سرفصل های دروس معارف اسلامی» گفت: تحول در سرفصل های دروس معارف گامی برای توجه به ماموریت بر زمین مانده نظام در حوزه دانشگاه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طرح تحول و بازبینی عناوین و سرفصل های دروس معارف اسلامی که به همت اساتید معارف تهیه و تدوین شده؛ رونمایی شد.

حجت الاسلام رستمی طی سخنانی در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در این جلسه شاهد به ثمر نشست تلاش ها در مسیری که رسالت های اصلی نهاد است، هستیم و این گامی که برداشته شد نتیجه بخشی از به ثمر نشستن ماموریت ها و مطالبات و رسالت بزرگی است که برعهده اساتید معارف بود.

وی با اشاره به اهمیت دروس معارف به عنوان دروس ضروری مورد نیاز جامعه دانشگاهی افزود: از این جهت اهتمامی که در مجموعه مقررات و اسناد بالادستی آموزش عالی این دروس اتفاق افتاده اهتمام بسیار ویژه ای است و استانداردهایی که در بحث سرفصلها و متون دروس وجود دارد نشان دهنده اهتمامی است که سیاست گذاران به فضای تعلیم و تربیت آموزش عالی کشور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: تحول سرفصل های دروس معارف گامی برای تحقق دانشگاه اسلامی است

رستمی: تحول سرفصل های دروس معارف گامی برای تحقق دانشگاه اسلامی است