مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-17اجتماعي

افزایش ابر و وزش باد شدید پدیده غالب آسمان اصفهان/ هوا گرم می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق استان، کمی ابری در بعد از ظهرها افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی سه روز آینده در سطح استان است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی این مدت در اکثر مناطق استان، کمی ابری در بعد از ظهرها افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و برای امروز و فردا در برخی مناطق نیمه شمالی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت، بیان کرد: روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان وزش باد شدید و در نیمه شرقی احتمال گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

آقایی با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: دمای هوای شهر اصفهان 30 و کمینه فردا 14 درجه سانتی گراد و خور و بیابانک با 37 و بویین میاندشت با 4 درجه به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقطه استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش در 24 ساعته گذشته عنوان کرد: خوانسار با 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ابر و وزش باد شدید پدیده غالب آسمان اصفهان/ هوا گرم می شود

افزایش ابر و وزش باد شدید پدیده غالب آسمان اصفهان/ هوا گرم می شود