مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-17سياسي

تایید صلاحیت 692 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان


رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تا این مرحله از بررسی صلاحیت ها 692 نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند.

- ایسنا/هرمزگان رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تا این مرحله از بررسی صلاحیت ها 692 نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند.

علی رئوفی صبح امروز(27 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در مجموع 917 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان اقدام به ثبت نام کردند که 93 نفر از ادامه حضور در این انتخابات انصراف دادند.

وی اضافه کرد: در مجموع 766 نفر در هیات های اجرایی شهرستان ها تایید صلاحیت شدند و 58 نفر نیز توسط هیات های اجرایی رد صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه در هیات های نظارت شهرستان ها 665 نفر تایید صلاحیت و 98 نفر رد صلاحیت شدند، اظهار کرد: تا این مرحله از بررسی صلاحیت ها 692 نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند و رد صلاحیت شدگان چهار روز فرصت اعتراض برای بررسی مجدد دارند.

رئوفی در خصوص آخرین وضعیت بررسی صلاحیت شورای اسلامی روستاها، عنوان کرد: در انتخابات شورای اسلامی روستاها در مجموع 8306 نفر اقدام به ثبت نام نموده اند که 8132 نفر توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 692 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان

تایید صلاحیت 692 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان