مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-17سياسي

پیام رییس سازمان جنگل ها به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، در پیامی خواستار توجه بیش از پیش مدیران منابع طبیعی به روابط عمومی شد.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، در پیامی خواستار توجه بیش از پیش مدیران منابع طبیعی به روابط عمومی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مسعود منصور در پیام خود آورده است: بر این باورم، روابط عمومی به عنوان عامل پیوندها و مانع گسست ها یکی از عوامل راهبردی موفقیت ‏سازمان هاست و بویژه سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور که عملکرد و مدیریت آن تأثیر زیادی بر ‏زندگی و حیات بخش های مختلف جامعه دارد و باید همانند یک سازمان ارتباطی، پیوندهای خود با افکار ‏عمومی، ذینفعان و دست اندرکاران مرتبط را حفظ و تقویت نماید.

‏ اینجانب ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش همه همکاران روابط ‏عمومی در ستاد سازمان، ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم با ارج ‏نهادن کلیه مدیران محترم به این نهاد مؤثر و استفاده از خدمات ارزشمند آن، شاهد اعتلای جایگاه سازمان ‏متبوع نزد افکار عمومی و گسترش توافق و تفاهم عمومی برای پایداری منابع طبیعی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان جنگل ها به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام رییس سازمان جنگل ها به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی