مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-17سياسي

تشکیل ستاد هماهنگی بین مجلس و دولت آینده ضروری است


رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تشکیل ستاد هماهنگی بین مجلس و دولت آینده گفت: در صورت تشکیل این ستاد در آینده با انسجام، گام های محکمی برداشته می شود.

- ، محمدباقر قالیباف در نشست شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی متشکل از اعضای هیأت رییسه و روسای کمیسیون ها با تأکید بر ضرورت اولویت بندی در مجلس برای تحقق شعار سال در زمینه تولید و رفع موانع آن، بیان کرد: مرکز پژوهش های مجلس در این زمینه اولویت های کشور را احصاء کرده و گزارش آن در صحن برای نمایندگان ارائه می شود تا اولویت های مجلس به ویژه در زمینه نظارت بر 6 قانون تصویب شده در حوزه تولید مشخص شود.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این گزارش در دو بُعد نظارت و تقنین خواهد بود و کمک خواهد کرد تا موضوعاتی که اولویت بیشتری دارد شناسایی شوند.

قالیباف با بر شمردن اهمیت تدوین قانون برنامه 5 ساله هفتم توسعه، یادآور شد: امسال سال پایانی قانون 5 ساله ششم است و ما باید با دقت قانون برنامه هفتم را تدوین کنیم تا دولت آینده بر اساس این ریل گذاری در حوزه اجرا حرکت کند در این حوزه نیز باید اولویت ها را مد نظر داشت و بر این اساس سیاستگذاری ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه موضوع دیگری که در اولویت مجلس قرار دارد مسائل مربوط به حوزه های انتخابیه نمایندگان است، اظهار داشت: برخی مشکلات در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد هماهنگی بین مجلس و دولت آینده ضروری است

تشکیل ستاد هماهنگی بین مجلس و دولت آینده ضروری است