مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-17سياسي

روستایی در یک قدمی جهانی شدن با یک دنیا محرومیت


روستای رسول آباد(تاج آباد سفلی) در شهرستان بهار استان همدان قرار دارد و از جهات مختلفی دارای ویژگی های خاصی است.

فرهنگ دوست بودن و کتابخوانی اهالی، - ایسنا/همدان روستای رسول آباد(تاج آباد سفلی) در شهرستان بهار استان همدان قرار دارد و از جهات مختلفی دارای ویژگی های خاصی است.

فرهنگ دوست بودن و کتابخوانی اهالی، آوازه تاج آباد را تا آن سوی مرزها رسانده و کاروانسرای منحصربفرد آن هم در آستانه جهانی شدن است.

فرهنگ دوستی و کتابخوان بودن تاج آبادی ها مجالی دیگر می طلبد تا عزم راسخ این مردمان محروم اما با اراده درسی باشد برای آنان که دَم از فرهنگ و فرهیختگی و کتابخوانی می زنند و حرف هایشان در حد شعار باقی می ماند.

در اینجا اما به روستایی که شاهکار معماری اش در یک قدمی جهانی شدن است سری می زنیم تا با فضایی که قرار است نخستین ثبت جهانی استان همدان را در خود داشته باشد، بیشتر آشنا شویم.

دهیار روستای تاج آباد در معرفی این روستا به خبرنگار ایسنا می گوید: تاج آباد به علت وجود کاروانسرا، نامگذاری منحصربفرد کوچه ها، فرهنگ دوست بودن اهالی و همت مثال زدنی شان با روستاهای دیگر تفاوت دارد.

با وجود موقعیت و ویژگی های خاصی که تاج آباد دارد، مردم روستا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و با اینکه شورا و دهیاری روستا درصدد رفع آنها هستند اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی در یک قدمی جهانی شدن با یک دنیا محرومیت

روستایی در یک قدمی جهانی شدن با یک دنیا محرومیت