مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-17سياسي

جهانگیری، رییسی و لاریجانی کاندیداهای اصلی هستند


دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه گفت: به احتمال زیاد کاندیداهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری، آقایان جهانگیری از طیف اصلاح طلبان، - ایسنا/کرمانشاه دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه گفت: به احتمال زیاد کاندیداهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری، آقایان جهانگیری از طیف اصلاح طلبان، رییسی از جریان اصولگرایان و لاریجانی از سوی مستقلین و معتدلین خواهند بود.

  مهدی نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: وقتی در ساختار سیاسی، احزاب قوی غایب باشند و ساز و کار انتخابات متکی به دو یا سه حزب فراگیر نباشد، اوضاع همین است و از راست، چپ، اصولگرا، اصلاح طلب، مستقل، خاص، عام و.

برای ثبت نام صف می کشند.

نوروزی افزود: واقعیت این است از لحاظ ساختار انتخاباتی، نه تنها ده ها سال از کشورهای توسعه یافته فاصله داریم، بلکه از دو کشور همسایه مان عراق و افغانستان هم عقب تریم و این دو کشور چندین سال است انتخابات را در چارچوب احزاب برگزار می کنند.

یعنی مردم عراق و افغانستان با فرایند انتخابات بر مبنای حزب و لیست احزاب و کاندیدای معرفی شده از طرف حزب کاملا آشنا بوده و بر این مبنا رای می دهند، اما متاسفانه در کشور ما چنین نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری، رییسی و لاریجانی کاندیداهای اصلی هستند

جهانگیری، رییسی و لاریجانی کاندیداهای اصلی هستند