مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-17دانش

اختصاص 13 میلیارد ریال برای تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 13 میلیارد ریال جهت خرید، بازسازی و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف این دانشگاه در دو مرکز دختران و پسران خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 13 میلیارد ریال جهت خرید، بازسازی و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف این دانشگاه در دو مرکز دختران و پسران خبر داد.

روح الله دانش پایه در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیتهای این دانشگاه در دوران مدیریتی خود گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد دارای دو مرکز آموزشی پسران و دختران است که 2 هزار دانشجو در 13 رشته کاردانی پیوسته و 12رشته کارشناسی ناپیوسته در این مراکز آموزشی در حال تحصیل هستند.

وی به اهمیت رشته های فنی وحرفه ای در اشتغالزایی و حل مشکل بیکاری اشاره و بیان کرد: دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای با کسب مهارتهای فنی وحرفه ای به راحتی جذب بازار کار می شوند و می توانند به خوبی در توسعه وپیشرفت به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به نیروی انسانی و تجهیزات کارگاهی را از اولویتهای کاری خویش از بدو ورود به دانشگاه عنوان و تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 13 میلیارد ریال برای تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 13 میلیارد ریال برای تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد