مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-17بين الملل

بحرین: حملات اسراییل باید متوقف شود


وزیر خارجه بحرین اعلام کرد، کشورش به تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی پایبند است و باید جنگ فعلی در اراضی فلسطین پایان یابد.

- وزیر خارجه بحرین اعلام کرد، کشورش به تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی پایبند است و باید جنگ فعلی در اراضی فلسطین پایان یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در نشست مجازی فوق العاده سازمان همکاری اسلامی پیرامون فلسطین گفت، بحرین از ملت فلسطین حمایت می کند و حملات رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.

وی تاکید کرد، بحرین خواستار اتحاد تلاش های بین المللی برای برقراری امنیت، ثبات و صلح در منطقه حساسی است که دهه هاست از نبود امنیت و ثبات رنج می برد.

الزیانی افزود: خواستار تلاش در مسیر موازی برای شروع مذاکرات سیاسی با هدف دستیابی به راه حل سیاسی هستیم که امنیت و صلح عادلانه و پایدار را منطقه برقرار کند و ملت فلسطین بتوانند مطابق با قطعنامه های مشروع بین المللی، راه حل دو کشوری و طرح صلح عربی به حقوق مشروع خود برسند و کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی را تشکیل دهند.

سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه پیرامون تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین نشست مجازی تشکیل داد و در بیانیه پایانی خود اعلام کرد، رژیم صهیونیستی کاملاً مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین: حملات اسراییل باید متوقف شود

بحرین: حملات اسراییل باید متوقف شود