مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-17فناوري

حوزه فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی متحول شده است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تحول چشمگیری در این استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اتفاق افتاده است، گفت: اگر زیرساخت ها در این حوزه فراهم نبود در دوران کرونا با مشکلات بسیاری روبرو می شدیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تحول چشمگیری در این استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اتفاق افتاده است، گفت: اگر زیرساخت ها در این حوزه فراهم نبود در دوران کرونا با مشکلات بسیاری روبرو می شدیم.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران زیرمجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده کارهای بسیار مهمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان انجام شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها، خاطرنشان کرد: اکنون در دنیا حوزه دیجیتال و الکترونیک همه مسائل را احاطه کرده است و اگر نتوانیم هماهنگ با دنیای امروز حرکت کنیم، پس روی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اکنون همه ی کارها از طریق فضای مجازی در حال انجام است و دنیای امروز عصر اطلاعات و ارتباطات است و کسب و کارهای بسیاری در حوزه ی فضای مجازی و اینترنت فعال هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حوزه اینترنت بسیار مهم و استراتژیک است، افزود: اکنون راه حل کنترل ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی متحول شده است

حوزه فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی متحول شده است