مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-17سياسي

تخریب شورای نگهبان بازی در زمین دشمنان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد: تخریب شورای نگهبان و تحریم و تخریب انتخابات محصول جریان انحرافی و بازی در زمین دشمنان است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با هشدار به برخی جریان های انحرافی در ایجاد خدشه به اصل انتخابات و تخریب نهادهای انقلابی مانند شورای نگهبان، گفت: برخی ها به دنبال برهم زدن فضای اعتماد عمومی در کشور هستند و تخریب شورای نگهبان و تخریب انتخابات از سوی برخی جریان های انحرافی و بازی در زمین دشمن است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو و حضور حداکثری ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و صحنه بی نظیر مشارکت عموم ملت ایران بر سرنوشت نظام اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت برخی نهادهای انقلابی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی، افزود: شورای نگهبان دژ مستحکم حفاظت از ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی است و لجن پراکنی ها و جنجال های رسانه ای علیه این نهاد انقلابی کوچک ترین خدشه ای در مسیر مسئولیت خطیر این نهاد مقدس ایجاد نخواهد کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از اظهار نظر برخی جریان های انحرافی و مسئولین سابق، تصریح کرد: نفی انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب شورای نگهبان بازی در زمین دشمنان است

تخریب شورای نگهبان بازی در زمین دشمنان است