مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-17سياسي

ارتباط دادن مذاکرات هسته ای وین به تحولات داخلی کشور و انتخابات درست نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص اینکه با توجه به نزدیکی انتخابات در ایران و تغییر دولت آیا طرف غربی انگیزه ای برای ادامه مذاکرات دارد یا .

- سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه گفت: اگر یک ساعت هم در چارچوب سیاست های عالی نظام و دستورالعمل ها بتوانیم زودتر تحریم های ظالمانه علیه مردم را ملغی کنیم  تردید نخواهیم کرد، پرونده هسته ای ایران یک پرونده ملی است و به رفت و آمد دولت ها بستگی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص اینکه با توجه به نزدیکی انتخابات در ایران و تغییر دولت آیا طرف غربی انگیزه ای برای ادامه مذاکرات دارد یا منتظر روی کار آمدن دولت بعدی در ایران است؟ گفت: ارتباط دادن آنچه در وین می گذرد به تحولات داخلی ایران مسیر درستی نیست.

این در حالی است که برخی رسانه ها قبل از ثبت نام کاندیدا ها برای انتخابات ریاست جمهوری مدعی بودند که تیم مذاکراتی کشورمان تعجیل می کند که مذاکرات زودتر به نتیجه برسد و امروز نیز تشدید می کنند که شاید تلاشی صورت می گیرد تا موضوع مذاکرات به بعد از انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دادن مذاکرات هسته ای وین به تحولات داخلی کشور و انتخابات درست نیست

ارتباط دادن مذاکرات هسته ای وین به تحولات داخلی کشور و انتخابات درست نیست