مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-17بين الملل

ائتلاف الفتح عراق کنفرانس «حمایت از مقاومت فلسطین» برگزار می کند


یکی از نمایندگان پارلمان عراق از دولت این کشور خواست که روابط خود را با کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده اند قطع کند.

- ائتلاف الفتح عراق کنفرانس حمایت از مقاومت فلسطین برگزار می کند یکی از نمایندگان پارلمان عراق از دولت این کشور خواست که روابط خود را با کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده اند قطع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، حسن سالم، نماینده پارلمان عراق که وابسته به فراکسیون صادقون است، در بیانیه ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد: باید دولت عراق روابط خود را با کشورهایی چون عربستان، امارات و بحرین که با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط کرده اند، قطع کند.

این کار آن ها خیانت به مسأله فلسطین است و این امر به وضوح از طریق حمایت آنها از رژیم صهیونیستی در بمباران غیرنظامیان و کودکان و کشتار در غزه نشان ثابت شده است.

حسن سالم در ادامه افزود، شایسته نیست که عراق که حامی ملت فلسطین است با خائنانی که علیه فلسطین و ملت آن توطئه چینی کرده اند، رابطه داشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد، ضروری است که دولت عراق از تشریفات سیاسی دروغین با این سازمان های خائن دوری گزیند که بازوی راست رژیم صهیونیستی در کشتار ملت های عراق، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین از طریق حمایت از تروریست ها و ایستادگی در کنار ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف الفتح عراق کنفرانس «حمایت از مقاومت فلسطین» برگزار می کند

ائتلاف الفتح عراق کنفرانس «حمایت از مقاومت فلسطین» برگزار می کند