مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-17فناوري

رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا قابلیت ها و ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر نمود پیدا کند.

- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان عنوان کرد رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایسنا/زنجان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا قابلیت ها و ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر نمود پیدا کند.

حامد سرایی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت روز ارتباطات در خصوص اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات امروزه به جزییات زندگی افراد و کسب و کارها رخنه پیدا کرده است و هم اکنون بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها را در بر می گیرد و بسیاری از کسب و کارها حتی کسب و کارهای سنتی امروزه با بهره گرفتن از قابلیت های ICT سعی کرده اند، کسب و کار خود را گسترش دهند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونا علی رغم اینکه تلخی های خاص خود را داشته اما موجب شده است که قابلیت ها و ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر نمود پیدا کند، افزود: در حال حاضر علاوه بر این که بسیاری از جلسات رسمی در بالاترین سطوح کشوری به صورت ویدیو کنفرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات

رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات