مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-17سياسي

اولین رقیب لاریجانی و رییسی کیست؟/ تحلیلی بر هوادارانِ انتخابات 1400


هواداران اصلی نامزدهای انتخاباتی، کسانی هستند که باعث شکل گیری موج های انتخاباتی در کشور می شوند و اگر از این زاویه به انتخابات بنگریم از قضا اولین رقیبان نامزدها کسانی هستند که سبد رأی مشترک دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس، شماره هفدهم انتخابات پلاس را اختصاص دادیم به مسئله سبد رای داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و اینکه این سبد رای چگونه می تواند باعث تحرک تبلیغاتی نامزدها شود.

  مقدمه این بحث آن است که بدانیم در انتخابات سه جنس رأی داریم: اولین دسته از آرا، فداییان هستند که به عنوان هسته سخت هواداران عمل می کنند.

این هسته سخت را می توان به نوعی رأی مکتبی یا ایدئولوژیک هم نامید.

معمولا هواداران این چنینی پیش از انتخابات خود به سراغ گزینه های انتخاباتی می روند و از نامزدهای مورد علاقه خود دعوت به حضور در انتخابات می کنند و تا آخر انتخابات فارغ از حضور هر شخص دیگری در عرصه انتخابات از نامزد خودشان حمایت می کنند.

این حلقه هواداران پایه اصلی شکل گیری کمپین ها و موج سازی های انتخاباتی هستند.

دومین دسته از هواداران آنهایی هستند که هزینه ای برای نامزد انتخاباتی خود پرداخت نمی کنند اما به عنوان یک طرفدار علاقه مند حاضر هستند به عنوان یکی از هزاران نفرِ طرفدار نامزد خاص در مراسمات و برنامه های انتخاباتی آن نامزد حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رقیب لاریجانی و رییسی کیست؟/ تحلیلی بر هوادارانِ انتخابات 1400

اولین رقیب لاریجانی و رییسی کیست؟/ تحلیلی بر هوادارانِ انتخابات 1400