مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-17بين الملل

خبرنگاران بدون مرز از رژیم صهیونیستی به لاهه شکایت کرد


سازمان خبرنگاران بدون مرز از رژیم صهیونیستی به اتهام حمله به مقرهای رسانه ای در نوار غزه به دیوان کیفری بین الملل شکایت کرد.

- "خبرنگاران بدون مرز" از رژیم صهیونیستی به لاهه شکایت کرد سازمان خبرنگاران بدون مرز از رژیم صهیونیستی به اتهام حمله به مقرهای رسانه ای در نوار غزه به دیوان کیفری بین الملل شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، سازمان خبرنگاران بدون مرز اعلام کرد که از رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به مقرهای رسانه ها در غزه به دیوان کیفری بین الملل شکایت کرده است.

در متن این شکایت آمده است: 23 مقر رسانه داخلی و خارجی در پی حملات اسراییل تخریب شده است.

این سازمان همچنین تاکید کرد که هدف قرار دادن عمدی رسانه ها و نابودی کامل و عامدانه تجهیزات آنها مطابق ماده هشت اساسنامه رم جنایت جنگی به شمار می رود.

خبرنگاران بدون مرز در ادامه آورده است: ارتش اسراییل نه تنها روزنامه نگاران، تجهیزات و امکانات آنها را هدف قرار داد، بلکه مانع پوشش رسانه ای درگیری شد که به طور مستقیم و جدی بر غیرنظامیان تأثیر می گذارد.

این سازمان همچنین اعلام کرد که پیشتر نیز از رژیم صهیونیستی به اتهام هدف قرار دادن ده ها خبرنگار فلسطینی مسئول پوشش اخبار راهپیمایی های بزرگ بازگشت در بهار سال 2018 به دیوان لاهه شکایت کرده بود و اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران بدون مرز از رژیم صهیونیستی به لاهه شکایت کرد

خبرنگاران بدون مرز از رژیم صهیونیستی به لاهه شکایت کرد