مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-17اقتصادي

بررسی دلایل افزایش قیمت ورق ومحصولات فولادی


در ابتدای سال 1400 پس از پشت سر گذاشتن یک بازار افزایشی و پر از افت و خیز در ورق ٫ اکثر فعالان بازار آهن و ورق های فولادی منتظر بازار کاهشی در سال جدید بودند.

- در ابتدای سال 1400 پس از پشت سر گذاشتن یک بازار افزایشی و پر از افت و خیز در ورق ٫ اکثر فعالان بازار آهن و ورق های فولادی منتظر بازار کاهشی در سال جدید بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام پرشین ایرون، در شروع معاملات ورق سیاه پس از تعطیلات نوروز ٫ دلار با شیب نسبتا آرامی رو به کاهش بود و همه انتظار کاهش قیمت آهن و ورق سیاه در بازار را داشتند.

اما در اولین عرضه ورق در بورس در اوایل اردیبهشت ماه ورق سیاه ورق روغنی ورق گالوانیزه و.

با رشد حدود 4000 تومانی نسبت به معامله قبلی روبرو شد.

حفظ محیط زیست اولین عامل افزایش قیمت آهن با پیشرفت تجهیزات تولید آهن و ورق در جهان روند تولید سریع تر از گذشته طی می شود و همین موضوع باعث تخریب محیط زیست واستخراج بیش از حد سنگ آهن از طبیعت می گردد و خود فرایند تولید فولاد نیز باعث آلایندگی محیط زیست می شود.

کشور چین بعنوان بزرگترین تولید کننده آهن در جهان با توجه به مسال زیست محیطی تصمیم به کاهش ظرفیت تولید آهن گرفته است و همین موضوع یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت در چین به میزان 5000 یوهان در هر تن و در تبع ان جهان گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دلایل افزایش قیمت ورق ومحصولات فولادی

بررسی دلایل افزایش قیمت ورق ومحصولات فولادی