مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-17سياسي

باور اکثر حامیان جمهوری خواه آمریکا به غیرمشروع بودن انتخابات 2020


بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته مشخص شد که دو سوم رای دهندگان به حزب جمهوری خواه بر این باورند که پیروزی بایدن در انتخابات 2020 عادلانه و درست نبوده و پیشنهاد داده اند که ادعای نادرست ترامپ درباره تقلب گسترده در این انتخابات همچنان به قوت خود باقیست.

- بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته مشخص شد که دو سوم رای دهندگان به حزب جمهوری خواه بر این باورند که پیروزی بایدن در انتخابات 2020 عادلانه و درست نبوده و پیشنهاد داده اند که ادعای نادرست ترامپ درباره تقلب گسترده در این انتخابات همچنان به قوت خود باقیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه خبری CBS و YouGov، همچنین در این نظرسنجی مشخص شد که بسیاری از رای دهندگان بر این باورند که قانونگذاران جمهوری خواه باید انرژی خود را صرف مطرح کردن قوانین مهم کنند.

در حقیقت، حمایت از ادعای تقلب انتخاباتی مساله کم اهمیت در این نظرسنجی بود و پس از سیاست اقتصادی و فرهنگ و ارزش قرار داشت.

در نظرسنجی مذکور درباره لیز چنی نیز سوالاتی پرسیده شد و اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان از برکناری وی حمایت کردند و دلیل اصلی را عدم وفاداری وی به حزب دانستند چون برخلاف تفکراتش در انتخابات 2020 بود و به استیضاح ترامپ بابت یورش ششم ژانویه 2021 به کنگره رای داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور اکثر حامیان جمهوری خواه آمریکا به غیرمشروع بودن انتخابات 2020

باور اکثر حامیان جمهوری خواه آمریکا به غیرمشروع بودن انتخابات 2020