مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-17اقتصادي

موانع موجود در مسیر صنایع خراسان رضوی مرتفع می شود / لزوم تقویت انجمن های صنایع


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر رفع موانع تولید در استان گفت: انجمن های صنایع را باید مدیریت کرد تا در فرهنگ استان نهادینه شوند.

- ، محمدصادق معتمدیان در جلسه هم اندیشی انجمن های صنایع همگن استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: جلسات در دستگاه های اجرایی پیرامون موضوعات گوناگون باید به صورت هم اندیشی، اتاق فکر و همراه با بازدهی برگزار و دارای نتیجه گیری باشد.

لذا این یک ظرفیت بسیار خوب خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نمایندگی طیف بزرگی از واحدهای صنعتی و اقتصادی در همین انجمن های صنایع است، افزود: این انجمن ها را باید مدیریت کرد تا در فرهنگ استان نهادینه شوند.

در این راستا یکی از مشکلات استان عدم آگاهی داشتن در این زمینه ها است.

وی با اشاره به کارکردهای برنامه یکشنبه های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید خاطرنشان کرد: در چهارچوب برنامه یکشنبه های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید از صنایع و واحدهای گوناگون استان بازدید می کنیم و در صورتی که مشکل قابل حلی وجود داشته باشد، آن را مرتفع و در غیر این صورت مشکلاتی که در جایگاه ملی قابل حل است را منعکس خواهیم کرد.

معتمدیان شاکله اصلی اقتصاد استان را بخش خصوصی دانست و گفت: با این وجود خانه صنعت، معدن و تجارت، خانه تعاون و انجمن های صنفی در این زمینه فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع موجود در مسیر صنایع خراسان رضوی مرتفع می شود / لزوم تقویت انجمن های صنایع

موانع موجود در مسیر صنایع خراسان رضوی مرتفع می شود / لزوم تقویت انجمن های صنایع