مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-17اقتصادي

افتتاح پروژه تونل انتقال آب سد آزاد به سد قوچم در سال جاری


مدیرعامل آب و فاضلاب کردستان از افتتاح پروژه تونل انتقال آب سد آزاد به سد قوچم در دشت شرقی استان در خرداد ماه جاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل آب و فاضلاب کردستان از افتتاح پروژه تونل انتقال آب سد آزاد به سد قوچم در دشت شرقی استان در خرداد ماه جاری خبر داد.

علیرضا تخت شاهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال سرعت بخشی به اجرای پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج با هدف بهره مندی مردم این شهرستان از آب با کیفیت تر هستیم و این موضوع به جد دنبال می شود.

تخت شاهی افزود: با پیگیری های انجام شده تاکنون 50 درصد لوله های مورد نیاز اجرای این پروژه تأمین شده است و طی رایزنی هایی که با شرکت مهندسی آبفا کشور داشته ایم امیدواریم با حسن نظر مسئولان این امر محقق شود.

وی اضافه کرد: مطالبه و نیاز مردم سنندج جایگزینی آب سد آزاد به جای سد قشلاق برای تأمین نیاز آب شرب است لذا شرکت آبفا کردستان هم این درخواست بحق را دنبال کرده و برای تحقق هرچه سریع تر این پروژه مصمم هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در خصوص پروژه اجرای فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سنندج افزود: با توجه به گزارشات آب نیرو مبنی بر پیشرفت 64 درصدی پروژه مقرر شد در صورت تأمین منابع مالی تا پایان سال جاری فاز دوم این پروژه وارد مدار بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه تونل انتقال آب سد آزاد به سد قوچم در سال جاری

افتتاح پروژه تونل انتقال آب سد آزاد به سد قوچم در سال جاری