مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-17سياسي

رونمایی از نخستین مجوز نشریه داخلی شهرداری رفسنجان


مدیر اداره ارتباطات و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان از چاپ و توزیع نخستین نشریه داخلی شهرداری رفسنجان با عنوان خبرنامه شهرداری رفسنجان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، ساجده دهقانی ضمن تبریک  به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: نخستین نشریه داخلی شهرداری رفسنجان به صورت فصلنامه در راستای فعالیت های روزافزون و قابل توجه شهروندان و مدیران شهری منتشر و توزیع می شود .

 مدیر اداره ارتباطات و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان افزود: تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت شهری از اهم دلایل انتشار این نشریه بوده و در اولین شماره با تمرکز بر فعالیت های عمرانی، خدماتی و فرهنگی تهیه و منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد: چاپ نشریات درون سازمانی را می توان نقطه مهم ارتباط و تعامل کارکنان و مدیران با مردم و مسؤولان و نهادهای ذیربط دانست، به عبارتی دیگر این نشریات تاثیرگذارترین نقش را در فعالیت های درون سازمانی بر عهده دارند.

دهقانی در پایان  اظهار امیدواری کرد با انتشار نشریه فوق گوشه ای از فعالیت های  مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر رفسنجان به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نخستین مجوز نشریه داخلی شهرداری رفسنجان

رونمایی از نخستین مجوز نشریه داخلی شهرداری رفسنجان