مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-17اقتصادي

حدود 60 مردم اصول بهداشتی را رعایت می کنند


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با بیان اینکه برای کنترل شرایط بیماری باید 90 درصد مردم پروتکل ها را رعایت کنند، گفت: حدود 60 درصد از مردم اصول را رعایت می کنند؛ - علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آمار شیوع بیماری در روز گذشته، گفت: متاسفانه در شیب خیلی تند شیوع کرونا قرار گرفته ایم و به نظر میرسد تعداد مراجعات هرچند کمی کاهش یافته است اما همچنان آمار فوتی ها بالا است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با تأکید بر اینکه از بی احتیاطی جدا خودداری شود و پروتکل ها را پیگیری کنید، افزود: امیدواریم این دوران را بگذرانیم.

رعایت اصول بهداشتی و دوری از تجمعات برای همه سخت است ولی برای نجات از شر بیماری باید این کار ها را انجام بدهیم.

سلیمانی یادآور شد: اگر 90 درصد افراد اجتماع اصول بهداشتی را رعایت کنند شرایط به سرعت کنترل می شود اما تا مادامی که فقط 50 الی 60 درصد افراد اصول را رعایت می کنند اوضاع به همین شکل پیش خواهد رفت.

وی در خصوص تغییر رنگ کرونایی مناطق مختلف استان و البته کشور، اضافه کرد: این تغییر رنگ با توجه به آمار هر منطقه اعلام می شود و به نظر می رسد در پی تدابیر و محدودیت ها وضعیت کشور و به تبع آن استان بهتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 60 مردم اصول بهداشتی را رعایت می کنند

حدود 60 مردم اصول بهداشتی را رعایت می کنند