مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-17اجتماعي

ممنوعیت برگزاری امتحان حضوری در دوره ابتدایی/ تداوم پیشتازی قم در «شاد»


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از ممنوعیت برگزاری حضوری امتحانات پایان سال تحصیلی در استان به جُز پایه ها و موارد استثنا شده مانند پایه های نهم و دوازدهم خبر داد.

- غلامرضا رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با تقدیر از تلاش و کوشش معلمان و فرهنگیان و همچنین خانواده ها در پیشبرد آموزش غیرحضوری در سال تحصیلی جاری، به استقبال بسیار خوب معلمان و دانش آموزان استان از فضای شبکه اجتماعی دانش آموزی،   شاد اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه استقبال بسیار خوب و حضور فعال این عزیزان در فضای شبکه اجتماعی دانش آموزی، شاد سبب شد تا استان قم به عنوان یکی از استان های برتر در این زمینه و در مقایسه با دیگر استان ها شناخته شود.

وی افزود: طبق آمار حداقل 97 درصد معلمان و دانش آموزان استان در فضای شاد حضور دارند و البته طبق اعلام های رسمی، استان قم جزء اولین های کشور در این زمینه و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان قم هم جزء ادارات کل برتر در این موضوع و در سطح کشور است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس درباره فراخوان برخی مدارس ابتدایی قم از دانش آموزان برای برگزاری حضوری امتحانات پایان سال تحصیلی تصریح کرد: به جز موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری امتحان حضوری در دوره ابتدایی/ تداوم پیشتازی قم در «شاد»

ممنوعیت برگزاری امتحان حضوری در دوره ابتدایی/ تداوم پیشتازی قم در «شاد»