مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-17اقتصادي

توسعه باتری های خودرو های الکتریکی با فناوری نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، یک شرکت مستقر در بریستول، که روش هایی را برای ترکیب گرافن در باتری های لیتیوم یون برای بهبود عمر باتری و زمان شارژ ارائه کرده است، - فناوری باتری های خودرو های الکتریکی توسط یک شرکت نوپا توسعه داده شد؛ بر این اساس باتری ها سریع تر شارژ شده و عمر بیشتری خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، یک شرکت مستقر در بریستول، که روش هایی را برای ترکیب گرافن در باتری های لیتیوم یون برای بهبود عمر باتری و زمان شارژ ارائه کرده است، در یک دوره جدید جذب سرمایه، 1٫2 میلیون پوند از سرمایه گذاران به دست آورده است.

آنافیت (Anaphite)، برای بررسی راه های بهره برداری از پتانسیل گرافن توسط دو دانشمند به نام های سام بورو و الکساندر هویت پس از ترک دانشگاه خود، تاسیس شد.

نتایج کار آن ها برای ایجاد یک فرآیند ارزان و مقیاس پذیر برای ترکیب گرافن در مواد باتری در خط تولید های فعلی باتری، سرمایه گذاران را به هیجان آورده است.

300 هزار پوند از این دور بودجه توسط Zero Carbon Capital تامین مالی شده ست، شرکتی که به دنبال حمایت از کسب و کار هایی است که روی مقابله با مشکل تغییرات اقلیمی فعالیت دارند.

باشگاه سرمایه گذاری خصوصی بریستول نیز 491 هزار پوند سرمایه گذاری می کند، که بزرگترین سرمایه گذاری است که این باشگاه از کارآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه باتری های خودرو های الکتریکی با فناوری نانو

توسعه باتری های خودرو های الکتریکی با فناوری نانو