مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-17سياسي

چه فردی بیشترین شانس ریاست مجلس در سال دوم را دارد؟


مجتبی یوسفی، سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جلسه این فراکسیون در رابطه با انتخابات هبئت رییسه مجلس، - سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس گفت: آقای قالیباف جزو شانس های اولیه برای برعهده گرفتن ریاست مجلس است و بنده تاکنون ندیدم کسی برای برعهده گرفتن ریاست مجلس پیشقدم شود، اما در نهایت .

مجتبی یوسفی، سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جلسه این فراکسیون در رابطه با انتخابات هبئت رییسه مجلس، اظهار کرد: روز سه شنبه 28 اریبهشت ماه هیئت مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس جلسه ای را خواهد داشت تا به مسائل انتخابات هیئت رییسه مجلس و همچنین انتخابات ریاست جمهوری بپردازد.

وی ادامه داد: در جلسه سه شنبه قرار است زمان جلسه عمومی مجمع فراکسیون مشخص شود تا در آن نامزد های هیئت رییسه مشخص و بعد از رای گیری به صحن معرفی شوند.

سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون قرار است عملا بدون ارائه لیستی و موضعگیری افراد را تعیین کند، اما افراد باید به سیاست های فراکسیون ملتزم باشند و ابتدا باید در فراکسیون معرفی شوند تا بتوانند جایگاه های هیئت رییسه را برعهده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه فردی بیشترین شانس ریاست مجلس در سال دوم را دارد؟

چه فردی بیشترین شانس ریاست مجلس در سال دوم را دارد؟