مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-16حوادث

باند زورگیران در پاکدشت منهدم شد


فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: پنج سارق که به بهانه مسافرکشی در سطح شهرستان اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ رضا علی بخشی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی دریافت اخبار متعدد از سطح شهرستان مبنی بر سرقت اموال تعدادی از شهروندان توسط عده ای سودجو، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی پاکدشت قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، دررابطه با این پرونده سه سارق و 2 مالخر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد شبانه و با خودروی شخصی در بزرگراه امام رضا(ع) و در مسیر پاکدشت به شریف آباد اقدام به سوارکردن مسافر کرده و با تهدید سلاح سرد، اموال و اشیاء با ارزش آنان را به سرقت می بردند و در نهایت مسافران را در بیابان های اطراف شهر رها می کردند.

بخشی اظهار داشت: تاکنون این افراد به 15 فقره سرقت از وجه نقد، کارت های بانکی، گوشی موبایل و اشیای قیمتی مسافران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: از شهروندانی که طی دو ماه گذشته در سطح شهرستان به این روش مورد سرقت قرار گرفتند درخواست می شود به پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند زورگیران در پاکدشت منهدم شد

باند زورگیران در پاکدشت منهدم شد