مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 00:102021-05-16اجتماعي

خانواده ها نگرانی درباره رعایت پروتکل های امتحانات نهایی نداشته باشند


مدیر اداره آموزش و پرورش فولادشهر گفت: بالاترین دغدغه ما سلامت دانش آموزان که سرمایه های آینده کشورند بوده و در این موضوع تردیدی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حسین آقابابایی شامگاه یکشنبه در جمع اصحاب رسانه لنجان در خصوص امتحانات پایانی پایه نهم و دوازدهم و نگرانی خانواده ها از این موضوع اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که پایه نهم و دوازدهم دارند، با مصوبه ستاد کرونا کشوری قرار بر این شد که امتحانات به صورت حضوری برگزار شودکه در اینجا به صراحت می گوییم که با توجه به تعابیر صورت گرفته، خانواده ها هیچ گونه نگرانی در زمینه بهداشت و رعایت پروتکل ها در محل آزمون نداشته باشند.

مدیر اداره آموزش و پرورش فولادشهر با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده با مدیران و مسؤولان بهداشتی منطقه متذکر شد: شکی نیست که از اجتماع دانش آموزان در محل آزمون جلوگیری به عمل می آید و در هر حوزه امتحانی مراقب سلامت همراه با تمام تجهیزات پزشکی مستقر خواهد شد و فاصله گذاری بین دانش آموزان با دقت صورت می پذیرد.

وی با تاکید براینکه بالاترین دغدغه ما سلامت دانش آموزان که سرمایه های آینده کشورند بوده، افزود: این اطمینان را به خانواده ها می دهیم که هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد و همانطور که مستحضر هستید تصحیح امتحان در مدرسه دانش آموز و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها نگرانی درباره رعایت پروتکل های امتحانات نهایی نداشته باشند

خانواده ها نگرانی درباره رعایت پروتکل های امتحانات نهایی نداشته باشند