مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-16بين الملل

کشته شدن دو پزشک سازمان پزشکان بدون مرز در حملات رژیم صهیونیستی به غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاس خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان پزشکان بدون مرز مستقر در نوار غزه از کشته شدن دو پزشک این سازمان در بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد که فقدان این دو دکتر ضربه بزرگی به بخش پزشکی و خدمات درمانی در غزه است.

- سازمان پزشکان بدون مرز مستقر در غزه، از کشته شدن دو پزشک خود در بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاس خبرگزاری دانشجو ، رییس سازمان پزشکان بدون مرز مستقر در نوار غزه از کشته شدن دو پزشک این سازمان در بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد که فقدان این دو دکتر ضربه بزرگی به بخش پزشکی و خدمات درمانی در غزه است.

براساس گزارش شبکه الجزیره، هلن پترسون می گوید، محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی و حملات هوایی این رژیم را باعث کمبود گسترده دارو در باریکه غزه خوانده و می گوید که بحران دارو چالش مبارزه با کرونا را نیز افزایش داده است.

وی با اشاره به موضوع تاکید کرد، ما نمی دانیم که سیستم بهداشتی و درمانی غزه چه مدت زیر بمباران رژیم صهیونیستی دوام خواهد آورد.

رییس سازمان پزشکان بدون مرز در غزه، بزرگترین مشکل حال حاضر در این منطقه را عدم توانایی در رساندن دارو به دلیل محاصره و همچنین بمباران اسراییل خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن دو پزشک سازمان پزشکان بدون مرز در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

کشته شدن دو پزشک سازمان پزشکان بدون مرز در حملات رژیم صهیونیستی به غزه