مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:252021-05-16سياسي

گفت وگوی تلفنی علی اکبر ولایتی با اسماعیل هنیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این گفتگوی تلفنی ضمن محکوم کردن تجاوزات وحشیانه دشمن صهیونیستی و تسلیت شهادت ده ها فلسطینی در این جنایات، - مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس بر ادامه حمایت های ایران از ملت و مقامت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این گفتگوی تلفنی ضمن محکوم کردن تجاوزات وحشیانه دشمن صهیونیستی و تسلیت شهادت ده ها فلسطینی در این جنایات، تاکید کرد که شما ثابت کردید اسراییل از لانه عنکبوت ضعیف تر است و پیروزی های قهرمانانه مقاومت در فلسطین مایه افتخار همه امت اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه نیز به تشریح آخرین تحولات فلسطین و غزه پرداخت و تاکید کرد که مقاومت به جهاد و مبارزه تا تحقق تمامی اهداف خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد که قدس محور نزاع با دشمن، محل اجماع ملت فلسطین و همه امت و عامل وحدت آزادگان جهان است و باید از آن در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اول امت به بهترین شیوه بهره برداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی علی اکبر ولایتی با اسماعیل هنیه

گفت وگوی تلفنی علی اکبر ولایتی با اسماعیل هنیه