مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:102021-05-16اقتصادي

کشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصمیم مدیریت بحران


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به چگونگی تصمیم گیری برای کشت تابستانه در خوزستان گفت: الگوی کشت متناسب با وضعیت موجود و منابع آب در اختیار و مصوبات ستاد مدیریت بحران در هر حوضه آبی توسط سازمان جهاد کشاورزی تنظیم و تقدیم .

- ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به چگونگی تصمیم گیری برای کشت تابستانه در خوزستان گفت: الگوی کشت متناسب با وضعیت موجود و منابع آب در اختیار و مصوبات ستاد مدیریت بحران در هر حوضه آبی توسط سازمان جهاد کشاورزی تنظیم و تقدیم مدیریت بحران استان خوزستان شده است و در صورت تایید، به فرمانداران و سازمان ها و ادارات مرتبط و تشکل های صنفی ابلاغ خواهد شد.

تورج نوروزی اظهار کرد: گزارش های سازمان آب و برق استان خوزستان مبنی بر کاهش چشمگیر منابع آب پشت سدها است؛ این موضوع در جلسات متعدد ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار و معاونان استانداری و با حضور ادارات و دستگاه های مرتبط از جمله سازمان آب و برق و تشکل های صنفی مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به چگونگی تصمیم گیری برای کشت تابستانه در خوزستان افزود: با توجه به میزان منابع آب اعلام شده، الگوی کشت متناسب با وضعیت موجود و منابع آب در اختیار و مصوبات ستاد مدیریت بحران در هر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصمیم مدیریت بحران

کشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصمیم مدیریت بحران