مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-05-16پزشكي

توضیحی درباره نحوه برگزاری حضوری امتحانات در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس ستاد استانی مدیریت کرونا، مقرر شده است که در ورزشگاه ها و مراکز بزرگ، امکان برگزاری امتحانات ایجاد شود و فضای محل برگزاری امتحان به گونه ای باشد که تهویه مناسب و صف های طولانی داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس ستاد استانی مدیریت کرونا، مقرر شده است که در ورزشگاه ها و مراکز بزرگ، امکان برگزاری امتحانات ایجاد شود و فضای محل برگزاری امتحان به گونه ای باشد که تهویه مناسب و صف های طولانی داشته باشد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به نگرانی مطرح شده از سوی خانواده ها نسبت به حضوری بودن امتحانات نهایی فرزندان شان، اظهار کرد: در این خصوص همکاران بهداشت ما همکاری نزدیکی با آموزش و پرورش دارند و رعایت پروتکل ها را به آموزش و پرورش ابلاغ کرده اند و بر کار آن ها نظارت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس ستاد استانی مدیریت کرونا، مقرر شده است که در ورزشگاه ها و مراکز بزرگ، امکان برگزاری امتحانات ایجاد شود و فضای محل برگزاری امتحان به گونه ای باشد که تهویه مناسب و صف های طولانی داشته باشد.

آموزش و پرورش نیز در این زمینه دقت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره نحوه برگزاری حضوری امتحانات در خوزستان

توضیحی درباره نحوه برگزاری حضوری امتحانات در خوزستان