مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 20:352021-05-16اقتصادي

جذب 400 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت واحدهای صنعتی اردبیل


موافقت لازم برای تامین و ابلاغ 400 میلیارد ریال از مبلغ 600 میلیارد ریال مصوب سفر رییس برنامه و بودجه به استان اردبیل اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: موافقت لازم برای تامین و ابلاغ 400 میلیارد ریال از مبلغ 600 میلیارد ریال مصوب سفر رییس برنامه و بودجه به استان برای تامین زیرساخت های کارخانجات کامیون سازی، آرتا انرژی و واحد تولید کریستال در منطقه ویژه اقتصادی اخذ شد.

وی افزود: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان مصوب شده بود تا 50 درصد از اعتبار مورد نیاز برای زیرساخت های کارخانجات آرتا انرژی، حدید مبتکران و منطقه ویژه اقتصادی از محل سازمان و 50 درصد از سایر محل ها تامین شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: 200 میلیارد ریال با دستور رییس سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده و دستور پرداخت  400 میلیارد ریال آن نیز اخذ شده است.

بهنام جو تصریح کرد: با توجه به اینکه کارخانجات آرتا انرژی، حدید مبتکران و کریستال در خرداد ماه افتتاح می شوند، اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت های آن ها با تامین اعتبار تسریع می شود.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 400 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت واحدهای صنعتی اردبیل

جذب 400 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت واحدهای صنعتی اردبیل